Tema: Python kroz teoriju igara
Ova radionica pruža učesnicima jedinstvenu priliku da se upoznaju sa osnovama jednog od najpopularnijih programskih jezika, Python-a. Tokom radionice, učesnici će imati priliku da kroz interaktivne i zanimljive primjere vide kako se Python biblioteke mogu koristiti za rešavanje različitih problema, implementirajući principe teorije igara.
Teorija igara je oblast matematike koja proučava kako ljudi donose odluke kada su njihovi izbori povezani s izborima drugih ljudi. Korišćenjem upravo Python-a, moguće je modelovati i analizirati ove situacije, koristeći različite biblioteke za rešavanje problema i vizualizaciju rezultata. Kroz praktične primere, učesnici će istraživati kako se teorija igara može primeniti na realne probleme.
Kroz celokupno trajanje radionice, učesnici će biti vođeni korak po korak, sa dovoljno vremena za postavljanje pitanja i dobijanje povratnih informacija. Radionica je dizajnirana tako da bude pristupačna kako početnicima, tako i onima koji već imaju određeno iskustvo sa programiranjem u Python-u.
Na kraju radionice, učesnici će biti osposobljeni da samostalno koriste Python za rešavanje problema koristeći teoriju igara, što će im omogućiti da primjene stečeno znanje u svojim projektima i daljem učenju.
Mentori na radionici: Inženjer kompanije Coinis.
Ukoliko smatraš da je baš ovo radionica za tebe, prijavi se! SREĆNO!